på ingång!


BOKSTAVSSTANSAR I 2 MM, dom jag har nu är 3 mm vilket innebär att jag kommer att kunna stansa även i de mindre stansbara hjärtan tags stjärnor mm, och flera namn i text hjärtan, har även fått tag i hjärtan som jag har haft tidigare, samt lite andra berlocker mm.  

OM ni tänkt beställt av mej inför julen så lägg eran beställning så snart som möjligt, för det brukar alltid bli lite hektiskt för alla denna månad. Särskilt om det skall skickas. Jag gör så snart jag kan och kommer att leverera "löpande".
//Cia

Kommentarer
Postat av: Lorena

Hej jag undrar vart du har köp in materialet?

letar som en galning efter något bra.



MVH

Lorena

2009-11-28 @ 01:42:42
Postat av: malin

Hej jag undrar vart du köpt dina stansar?

och även vart du fått tag i stämplingsbara tags o hjärtan . MVH Malin

2010-04-20 @ 14:45:25
URL: http://stargalleri.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0