jag har försökt att få lite struktur på bloggen!

Idag när jag levererade ett halsband så fick jag en "vink" av att det var lite svårt att hitta på bloggen, jag har nu försökt att "kategorisera" mina smycken så till höger under kategorier så finns numera flera olika alternativ.

Tex  så finns det en kategori med "smyckesdelar" där kan man se på ett ungefär hur många bokstäver som får plats på varje stansbart smycke.

hjärtan armband blandat mm

Lämna gärna en kommentar om det är något som ni tycker för jag är tacksam för nya infallsvinklar!

Så från och med nästa foto jag lägger in så kommer den att hamna under "rätt" kategori dvs det som det är mest av på smycket, tex om det är ett smycke med flera hjärtan än tags så lägger jag den under hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0